guides til virksomheder

Guides til firmaer

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold.

Når du står og skal til at tage en masse beslutninger i dit firmaer, kan det nogle gange være rart med andres syn på tingene eller guides til bestemte ting. Det kan være alt lige fra hvilket arrangement man skal tage på til det næste teambuilding event til hvilke julegaver som skal bestilles til medarbejderne. Det kan også være ift. hvilke ting du skal være opmærksom på, hvis du er en opstartet virksomhed, så kunne det være godt at have en guide til dette.

Hos Firma Guiden hjælper med at give dig overblik, som hjælper dit firma og driften af dette. Få lette og overskuelige guides til selv det mindste. Hvilken kaffe kan medarbejderne bedst lide? Hvilke redskaber hjælper dine medarbejder til at komme bedste i workflow? Hvilken frokostordning giver bedst mening ift. hvordan I holder frokost?

Der findes mange andre af disse guides og grupper rundt omkring på nettet. En af de mest kendte er IVN, som er et iværksætternetværk på Facebook, hvor man kan få hjælp og guides på det meste. Hvis du har et spørgsmål, så kommer der svar indenfor kort tid.

Et andet kendt netværk er Virksom, som har guides til dig om markedsføringsplaner, opsigelsessamtalen, motivation, mus-samtaler og meget mere. Besøg deres hjemmeside for at gøre det lettere for dig at drive virksomhed.

Om betalt indhold på Mydinners

Betalt indhold på Mydinners.dk er et betalt samarbejde mellem Mydinners og en annoncør. Annoncøren betaler for annonceformatet på Mydinners.dk, og annoncørens annoncer vil derfor altid være markeret med ‘betalt indhold’ eller ‘annonce’.

Annoncøren udvikler selv artiklens indhold, så der bliver kommunikeret, hvad annoncøren ønsker, og Mydinners’ medarbejdere er derfor ikke ansvarlige for fakta og indhold i annoncen.

Annoncerne skal dog stadig leve op til Mydinners’ nuværende krav til skrivestil, tone og kvalitet, så Mydinners’ læsere stadig kan forvente indholdsrige- og formålsorienterende artikler.

Relaterede artikler