Spørgsmål og svar

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål vedrørende kampanger, værdibeviser, konceptet, returpolitik og meget mere. Hvis ikke du finder svar her, er du velkommen til at sende os en mail gennem vores kontaktside.

Du modtager din voucher umiddelbart efter dit køb. Så du er klar til at bruge din oplevelse med det samme.

Din vouchers levetid afhænger af betingelserne fra den pågældende udbyder. Du kan altid se betingelserne for en specifik oplevelse på voucheren. Du kan finde din voucher under “Min profil”.

Vi har sendt din voucher på den mail du har tilmeldt dig med. Emnefeltet på din voucher-mail er: “Voucher fra mydinners”. Hvis du ikke kan finde din voucher på din mail, kan du altid finde din(e) voucher(s) på “Min profil” her på hjemmesiden. Gå til din profil her.

Din voucher kan desværre være landet i dit spamfilter eller uønsket post. Hvis du ikke kan finde den på din mail, kan du altid finde den på “Din profil” her på hjemmesiden. Gå til din profil her. I tilfælde af at du heller ikke kan finde den der, så ræk endelig ud til os her.

Det er ikke muligt at dele en voucher op over flere gange. Købet skal bruges på én gang.

Det er ikke muligt at få forlænget din voucher, hvis du ikke når at få brugt den inden din oplevelse udløber. Så vi opfordrer naturligvis til, at du altid får brugt din oplevelse inden den udløber.

Du kan ikke bytte din voucher til en anden oplevelse. Hvert køb er bindende til den pågældende oplevelse, men du har naturligvis 14 dages fortrydelsesret.

Vi elsker vores jord, så du må meget gerne medbringe din voucher på mobilen. En udprintet voucher går naturligvis også an.

Som udgangspunkt har du 14 dages fortrydelsesret fra du har bestilt varen. Hvis du fortryder dit køb skal du kontakte os her. På kontaktsiden skal du vælge “Ønsker du refundering?” og tilføje de informationerne der står beskrevet. Når du har indsendt formularen, går vi i gang med at tilbagebetale dit køb.

På din voucher finder du et afsnit, der hedder “betingelser”, her kan du læse hvilke særlige betingelser, såsom booking og/eller bestilling, som gør sig gældende ved dit køb.

På din voucher finder du et afsnit, der hedder “betingelser”, her kan du læse hvilke særlige betingelser, såsom hvornår du kan bruge din oplevelse, det gør sig gældende ved dit køb. Ved nogle køb kan du fx kun bruge oplevelsen i hverdagene.

Har du en eller allergener skal du kontakte den pågældende restaurant. 

Prøv først at kigge i dit spamfilter eller i “uønsket post” – nyhedsbrevet kan desværre godt havne der. Hvis du finder det der, så husk at tilføje mydinners som en sikker afsender. Hvis du ikke er heldig at kunne finde nyhedsbrevet der, så kontakt os her, med den mail du gerne vil tilmeldes. 

Du kan også prøve at tilmelde dig igen.

I bunden af hvert nyhedsbrev kan du afmelde dig. Tryk blot på “Frameld mig nyhedsbrevet”.

Hos mydinners er der ingen gebyrer. Vi mener at restauranterne skal have det fulde beløb, fra de gæster der besøger dem. Kontakt os her, hvis du er interesseret i at få din restaurant på mydinners.

mydinners er et univers af kvalitetsoplevelser indenfor dining og gastronomi. Vi udvælger kun de bedste udbydere og oplevelser, så de passer ind i mydinners univers. Er I interesseret i at blive en del af mydinners univer, så kontakt os her, så vi kan kan høre nærmere.

Fandt du ikke hvad du søgte?

Har du ikke fundet det svar du søgte, så er vi klar til at hjælpe.